بـه همیـن سـادگـی

دانـش آمـوز شـمـاره ۱۳

بـه همیـن سـادگـی

دانـش آمـوز شـمـاره ۱۳

بـه همیـن سـادگـی

شعورم در حـدّ همین نوشـته هاست. کم و زیادش رو به بزرگی خودتون ببخشین. ممنون

نویسندگان

تغییر سلبریتی ها در یک برند ایرانی

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ق.ظ

چند روز قبل مطلع شدم که همکاری صمیمانه بین دو هنرمند ارزشمند کشورمون جناب آقای امین زندگانی و همسر محترمشون سرکار خانم الیکا عبدالرزاقی با برند آلتون به پایان رسیده و دو سلبریتی دیگر توسط شرکت الباگاز (تولیدکننده محصولات آلتون) به مردم معرفی شده که البته این اطلاع رسانی تا به این لحظه منحصر به شبکه های مجازی بوده.

به اعتقاد حقیر و با توجه به تجربه این نوع همکاری ها شاید بشه به این نتیجه رسید که همکاری سلبریتی ها در کشورمون (حداقل در حوزه لوازم خونگی) با توجه به هزینه های سنگینش چندان موفق نبوده.

.

بطورمثال از همکاری استاد جمشید مشایخی با برند اُجنرال در دهه هفتاد که بازخورد بدی داشت

تا همکاری آقای علی کریمی و خانم ژیلا صادقی با برند کنوود

و همچنین آقای مهدی مهدوی کیا با برند آیوا

و نیز آقای بنیامین بهادری با برند بیم و امثالهم

که در مجموع چندان مثمرثمر نبودن.

.

هرچند همکاری آقای زندگانی و همسرشون با برند آلتون بر اساس بازخورد، موفق ارزیابی شد و بنده هم در یکی دو مطلب نسبت به این همکاری دید مثبتی داشتم.

.

در واقع ورود برندهای ایرانی به حوزه همکاری با سلبریتی ها با توجه به مشکلات و موانع موجود اقتصادی و فرهنگی ریسک چندان کوچک و کم هزینه ای محسوب نمیشه.

.

با توجه به اینکه مدتی به عنوان کمترین و کوچکترین خدمتگزار در برند آلتون و در محضر همکاران، شاگردی کرده و درس جواب دادم و هنوز هم ارتباطم با این سازمان قطع نشده ترجیح میدم که به جای هرگونه پیشداوری در مورد این اتفاق، منتظر آینده باشم و امیدوارم که این همکاری هم مثل تجربه قبلی آلتون، موفق باشه.

برای سرکار خانم کمند و جناب آقای سپند امیرسلیمانی و همچنین مدیران کاربلد و پرسنل فرهیخته آلتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

۹۶/۰۴/۳۱
سعید یگانه